Monday, May 22, 2017

V.A.-2016-Douce France-100 Best Of French Songs(4CD-320kbps)




















Tracklist:
01. Charles Trenet — Douce France
02. Edith Piaf — La Vie En Rose
03. Georges Brassens — La Mauvaise Reputation
04. Johnny Hallyday — Retiens La Nuit
05. Charles Aznavour — Je M'voyais Deja
06. Jacques Brel — La Valse A Mille Temps
07. Dalida — Bambino
08. Claude Nougaro — Le Jazz Et La Java
09. Claude Francois — Belles Belles Belles
10. Brigitte Bardot — La Madrague
11. Sheila — L'ecole Est Finie
12. Edith Piaf — Sous Le Ciel De Paris
13. Charles Trenet — Que Reste-T'il De Nos Amours
14. Yves Montand — C'est Si Bon
15. Josephine Baker — J'ai Deux Amours
16. Fernandel — Felicie Aussi
17. Boris Vian — Le Deserteur
18. Sheila — Premiere Surprise-Partie
19. Claude Francois — Si J'avais Un Marteau
20. Georges Brassens — Chanson Pour L'auvergnat
21. Johnny Hallyday — Souvenirs Souvenirs
22. Boris Vian — J'suis Snob
23. Francoise Hardy — Tous Les Garcons Et Les Filles
24. Hugues Aufray — Santiano
25. Claude Nougaro — Le Cinema
26. Serge Gainsbourg — La Chanson De Prevert
27. Gilbert Becaud, Les Reedles Reed — Et Maintenant
28. Henri Salvador — Le Lion Est Mort Ce Soir
29. Charles Aznavour — Les Comediens
30. Jacques Brel — Le Plat Pays
31. Jeanne Moreau, Bassiak — Le Tourbillon (From Jules Et Jim)
32. Django Reinhardt — Minor Swing
33. Georges Brassens — J'me Suis Fait Tout Petit
34. Charles Trenet — La Mer
35. Dick Rivers & Les Chats Sauvages — Twist A Saint-Tropez
36. Les Chaussettes Noires — Be Bop A Lula
37. Andre Bourvilbourvil, Jerry Mengo & Son Orchestreje — C'etait Bien Au Petit Bal Perdu
38. Petula Clark, Peter Knight & Son Orchestre — Chariot
39. Fernandel — Le Tango Corse
40. Serge Gainsbourg — L'eau A La Bouche
41. Andre Bourvil — La Tactique Du Gendarme (Du Film Le Roi Pandore)
42. Juliette Greco — Jolie Mome
43. Johnny Hallyday — Elle Est Terrible
44. Francoise Hardy — Le Premier Bonheur Du Jour (Remastered)
45. Charles Aznavour — For Me...formidable
46. Georges Brassens — Mourir Pour Des Idees
47. Jean Ferrat — Nuit Et Brouillard
48. Alain Barriere — Elle Etait Si Jolie
49. Marie Laforet — Les Vendanges De L'amour
50. Richard Anthony — C'est Ma Fete
51. Francoise Hardy — Le Temps De L'amour
52. Charles Trenet — Boum
53. Charles Aznavour — Et Pourtant
54. Sylvie Vartan — I'm Watching
55. Johnny Hallyday — Pour Moi La Vie Va Commencer
56. Charles Aznavour — La Mamma
57. Patricia Carli — Demain Tu Te Maries (Arrete, Arrete, Ne Me Touche Pas)
58. Jeanne Moreau — J'ai La Memoire Qui Flanche
59. Leo Ferre — Paname
60. Johnny Hallyday — Laisse Les Filles
61. Frank Alamo — Ma Biche
62. Enrico Macias — Enfants De Tous Pays
63. Johnny Hallyday — Da Dou Ron Ron
64. Sheila — Le Sifflet Des Copains
65. Juliette Greco — Il N'y A Plus D'apres
66. Sylvie Vartan — Si Je Chante
67. Juliette Greco — La Javanaise
68. Andre Bourvil — Salade De Fruits
69. Dalida — Itsi Bitsi Petit Bikini
70. Sacha Distel — Scoubidou
71. Jacques Brel — Quand On A Que L'amour
72. Richard Anthony — Nouvelle Vague
73. Guy Beart — L'eau Vive
74. Boris Vian — Complainte Du Progres (Les Arts Menagers)
75. Georges Brassens — Les Amoureux Des Bancs Publics
76. Tino Rossi — Petit Papa Noel
77. Line Renaud — Que Sera Sera
78. Claude Francois — Dis-Lui
79. Henri Salvador — Le Loup, La Biche Et Le Chevalier
80. Line Renaud — Etoile Des Neiges
81. Juliette Greco — Si Tu T'imagines
82. Leo Ferre — A Saint-Germain-Des-Pres
83. Charles Trenet — Le Soleil Et La Lune
84. Andre Bourvil — Ballade Irlandaise (Un Oranger)
85. Serge Gainsbourg — L'alcool
86. Edith Piaf — La Foule
87. Yves Montand — Grands Boulevards
88. Django Reinhardt — Les Yeux Noirs
89. Jacques Brel — Ne Me Quitte Pas
90. Charles Trenet — Y'a D'la Joie
91. Georges Brassens — Le Gorille
92. Edith Piaf — Non, Je Ne Regrette Rien
93. Marcel Mouloudji — Comme Un P'tit Coquelicot
94. Dalida — Garde-Moi La Derniere Danse
95. Claude Nougaro — Une Petite Fille
96. Claude Nougaro — Ma Fleur
97. Andre Bourvil — Les Sourires De Paris
98. Adamo — Tombe La Neige
99. Henri Salvador — Maladie D'amour
100. Serge Gainsbourg — Le Poinconneur Des Lilas


Download Here:
Douce France 

Or Here:
Douce France 

Or Here:
Douce France 

Or Here:
Douce France 

No comments:

Post a Comment

If any link is broken, please let me know.